Heia Mina!

Junior NM i Kristiansand nærmer seg slutten, og vi håper spillerne våre har hatt en flott og lærerik helg med gode kamper. Sportslig har alle gitt alt, og den som har kommet lengst er (ikke overraskende) Mina Korsund, som virker ustoppelig for tiden.

Mina er i semifinalen i BÅDE singel og dame dobbel med sin makker Linnea Holmedal fra Sotra. Vi gleder oss til å heie på deg i morgen Mina! Forhåpentligvis blir det mulig å følge kampene via streaming på Kristiansand Badmintonklubb sin Facebookside.

Lykke til!

Vi har også endel spillere i aksjon på Bygdøy i helgen. Jørgen, Kristian, Alice, Casper, Gabriel og Patrick har alle vært i aksjon i dag, og i morgen skal også Aksel i ilden.

Jørgen Rosenlund og vår nyvalgte leder Kristian Walbom kom begge på 2.plass i sine klasser, gratulerer! Men spesielt vil vi trekke frem unge Casper som spilte sin første, norske badmintonturnering (U15B). Han imponerte stort med svært overbevisende seire i sine to første kamper. Vi håper du hadde det gøy, og at vi ser deg på flere turneringer fremover!

Spillerne våre er flinke til å støtte og rådgi hverandre under kampene. Det er god klubb-ånd og gjør oss stolte!