Videregående skole

For deg som elsker badminton

Kirkeparken videregående skole

Stud.Spes & KDA

Kirkeparken videregående skole, i midten av Moss sentrum og kun 5 minutters spasertur fra Mossehallen, tilbyr selvfølgelig Stud.spes & KDA. Badminton som valgfag kan du velge fra og med 2. året med 5t/uke og 3t/uke i 3. året. Treningene foregår i Mossehallen og ledes av klubbtrener Shubham. For treningstider se her

Kontaktperson Kirkeparken:
Anne Kjærnes Bratland
Fagleder

☎️ 69202832
📧 E-post

Dronningens gate 221530 Moss

Kirkeparken videregående skole

Idrettsfag

Kirkeparken videregående skole, i midten av Moss sentrum og kun 5 minutters spasertur fra Mossehallen, tilbyr selvfølgelig Idrettsfag. Badminton er en av idrettene du kan velge. Treningene foregår i Mossehallen og ledes av klubbtrener Shubham. For treningstider se her

Kontaktperson Kirkeparken:

Linda Kleppe

Fagleder

☎️ 69202899
📧 E-post

Dronningens gate 221530 Moss

Nedlagt folkehøyskole

Langkursene på Jeløy folkehøyskole tar en pause fra høsten 2022. Vi håper de er tilbake høsten 2024!

Jeløy Folkehøyskole er en passe stor skole, der alle kjenner alle og hvor fellesskap, vennskap og mestring står i fokus, - faktorer for å skape bedre selvinnsikt og selvtillit.

Aktivitet og opplevelse står sentralt i våre linjetilbud, både på trenings-/idrettslinjer og teoretiske linjer. Vi har engasjerte og inspirende lærere som utfordrer elevene til å strekke seg litt lenger eller "sprenge noen grenser".

Fasilitene ved skolen og i nærmiljøet er med på å legge til rette for et aktivt liv også etter skoletid.

JFHS er også kjent som internatet vi benytter oss av ifbm turneringer.

Kontaktperson JFHS:

Strandpromenaden 173 1516 Moss