Utøvere som spiller damedouble

Join Us 2

Bli med oss, nivå 2 er gruppen for deg som er godt øvet, liker å spille turneringer og er fokusert på trening. Utøverne i denne gruppen spiller ikke bare lokal-turneringer, men også nasjonale rankingturneringer, og gjerne en og annen turnering i Sverige og/eller Danmark.

➡️ Dette er en ivrig gjeng som ikke går av veien for å trene mer enn oppsatt treningstid, som er på mandag, tirsdag, onsdag og torsdag. Turneringer i helgene (frivillig). Her er det høy grad av aktivitet.

🏸 Vi anbefaler at utøvere på dette nivået har 2 like/identiske racketer både fordi de trener hver dag, men også fordi det spilles turneringer med mange kamper i helgene (strengene ryker men vi har strengeservice). Rackert får du kjøpt gjennom vår sponsor Sportmodern. Husk å oppgi vår klubbkode (Mobk) for beste pris.

- Gratis deltakelse på 1 turnering i året.

💰 Priser:

Klubbmedlem:      50kr/år
Treningsavgift: 2.500kr/år
Ballavgift:            900kr/år
Totalt:               3.450kr/år

🏸 Treningstider:

Mandag: 18.00 - 20.00

Tirsdag:  18.00 - 20.00

Onsdag:  19.00 - 21.00 (22)
Torsdag: 17.00 - 18.30
(Lørdag:  12.00 - 14.00)

STØTT OSS MED DIN GRASROTANDEL!
Vi er en av landets største badmintonklubber som seks dager i uka har et tilbud til barn, unge og voksne. Vi har utøvere som jobber hardt for å komme til OL i 2024 og vi har Norges største gruppe for Special-utøvere med sine egne mål. Vi har voksne og eldre trimmere, men det vi har mest av er barn og unge som ønsker et morsomt og inkluderende treningsmiljø der ingen sitter på benken. Klubben vår vokser og vi trenger all den hjelp vi kan få for å fortsette å gi et bra tilbud!

Grasrotandelen gir deg mulighet til å bestemme hvem som skal motta noe av overskuddet til Norsk Tipping. Når du spiller går inntil 7 % av din innsats til den grasrotmottakeren du velger – uten at det påvirker din innsats, premie eller vinnersjanse. Vi håper du vil støtte Moss Badmintonklubb!

Takk for din støtte!