Unge voksne

Nyetablert gruppe - vinteren 2023/2024

Sammen med noen av våre tidligere konkurransespillere, og noen nybegynnere, så starter vi en gruppe for unge voksne. Treningene er i utgangspunktet for deg som bare vil spille og ha det gøy, helt uten forpliktelser og bare når det passer. Treningene er uorganiserte (uten trener), men vi kan gjennomføre øvelser dersom dere ønsker.
Som medlem av treningsgruppen kan du selvfølgelig være med på turneringer om du vil. Det er gratis å delta i våre lokalturneringer (Mossetreffen, Julecupen og Vansjøspretten).

Treningstid:

Torsdag kl 20-22

Priser:
Medlemsskap i klubben: 50kr/år.

Treningsavgift: 500kr/halvår.
Ballavgift: kjøper baller selv.

Treningsgruppen må selv stå for baller. Disse kan du kjøpe hvorsomhelst, bl.a i klubbshoppen vår.
Rackert får du låne av av oss, alternativt så har vi fine racketer for nybegynnere i klubbshoppen.
Baller og racket får du utlevert i hallen ifbm. trening.