mange badmintonspillere

Familielørdag

På lørdager har vi åpen hall fra kl 12 - 14 og alle medlemmer er velkomne til å spille badminton.

På lørdager har vi 15 baner tilgjengelig i 2 timer, så det er god plass til alle. Spill med en i familien eller en venn, dere bestemmer selv. Familielørdag er inkludert i treningsavgiften til de forskjellige treningsgruppene. Foreldre og venner må betale litt:

Alle som spiller på familielørdag er pålagt å ha forsikring gjennom NIF (Norges idrettsforbund). Forsikringen får du som medlem i klubben. Dette kan du ordne direkte i hallen ved å bruke QR-koden som er hengt opp innerst i hallen, bak C-banen.

🏸  Ønsker du å låne racket, gi beskjed på trening da det ikke er sikkert at noen med nøkkel kommer på lørdag + du trenger å ha med egne baller (kan kjøpes her og som utleveres på trening).

Dersom spilleren IKKE er medlem i klubben så koster første lørdagen:

Medlemskap i Mossbk :      50kr/år         (Inkluderer forsikring)

Trening lørdag (2 timer):     50kr/lørdag  (Inkluderer lån av racket)

TOTALT:                       100kr

Neste lørdag og alle andre lørdager koster kun 50kr da du ble medlem første lørdag:

Medlemskap i Mossbk :      betalt første lørdag.

Trening lørdag (2 timer):     50kr/lørdag  (Inkludert lån av racket)

TOTALT:                       50kr

🏸 Treningstider: Lørdag:  12.00 - 14.00

Gjelder ikke helligdager + noen lørdager faller bort grunnet arrangementer i Mossehallen. Beskjed gis i Spond.