Frognerkyllingen, dag 2 (søndag)

For U15B-gutta våre som spilte herredouble: Birk & Magnus ble kyllingen en fin turnering: gutta endte på førsteplass og seier 🏆.

Som om ikke dét var nok så kom Bryan & Ulrick på 🥉 3. plass samtidig som Andreas & Kevin kom på 4. plass.

Veldig bra levert av hele gjengen!

Grunnet få påmeldte så måtte våre U15B gutter spille single i U17B. U17B oppsummering finner du lenger ned.

For U15A- gutta våre som er vant til å vinne, vinne og vinne, så ble Frognerkyllingen en turnering der vi endte uten medaljer, for en gangs skyld.

Henrik leverte bra i oppkjøringen før UBM (husk å være klar til første kamp): 7. plass.

Vebjørn hadde tung motstand i gruppen sin, men leverte veldig bra spill i sin oppkjøring før UBM! 7. plass.

Måns røk ut med skade (gooood bedring, Måns): 10. plass.

U17B-jentene våre spilte veldig bra, og Melanie tok en sterk 🥉 plass. God oppkjøring før #UBM2022 til helgen, og veldig bra gjort av en av våre ferskeste!

Frida (Downs syndrom) spilte sin 2. normal-turnering hittil, og viser at alle kan! Fridas motstandere var fra Vestre Aker og Frogner og visste å gi god, men tilpasset motstand - tusen, tusen takk, jenter for at dere var med på å gi vår Frida en fantastisk opplevelse ❤️ Fra og med Frognerkyllingen så heier vi på dere!! Frognerkyllingen ble en god oppkjøring for Frida som skal delta i Special Olympiske idreætsfestival i Kolding/Danmark 20-22. mai.

U17B-guttene våre, er egentlig U15-gutter hele gjengen. Derfor er det utrolig moro å se Moss Badmintonklubb virkelig prege resultatlisten her.

Bryan vant hele stasen, turneringsseier i U17 - gratulerer 🏆

Andreas, Birk og Magnus endte alle sammen på 5. plass, Ulrick tok 9. plass og Kevin på 15.plass. Virkelig en flott innsats gutter. Dette er U17 og ingenting å kimse av!

U17B-MixedDouble: Melanie og Kevin stakk av med 🥉 plass. Kevin mente han ikke spilte bra, var happy men også litt skuffet. Vi som satt og så på er ikke enige Kevin: du spilte bra og gjorde det spennende for oss!

U17A-ble en fin turnering for Moss Badmintonklubb:

Mikaela tok 🥇 i Dame Single, Oline tok 🥉 og Mia kom på 5. plass. Nesten store-slem av jentene våre - fantastisk bra jobba alle 3.

Måns tok 🥈 sammen med Yatin (Asker) i Herre Double.

Mikaela og Oline tok 🥇 i Dame Double, Mia kom på 5. plass sammen med Nathalie (Frogner).

Mikaela og Oline tok også 🥇 i Mixed Double.

🏆 Vi utroper herved Mikaela til turneringens beste spiller med 🥇🥇🥇

Tusen takk til alle foreldre som stiller opp - og ikke minst alle våre flotte utøvere som gir oss så mye spenning og moro 🥳 🏸

Siste innlegg

Se alle