• Forfatterens bildeRune Lavik-Haug

Siste dag av Minicampen

Oppdatert: 1. apr. 2022

Minicampen har blitt gjennomført i Mossehallen på kveldstid og i Bygdøhus om morgenen og i helgen. Denne splitten har gjort at de fleste utøverne har kunnet delta enten fullstendig eller i det minste på noen av øktene.

Totalt har 33 utøvere vært med oss, fra 8 forskjellige klubber! Vi har hatt besøk fra Asker, Bygdø, Frogner, Haugerud, Oppegård, Skrim og Vestre Aker. Spesielt hyggelig var det med besøk fra klubbene som reiste lengst: Herøy og Trondheim!! Dette er utøvere vi ikke treffer så ofte, og enda mer sjelden nå som Covid lusker i enhver busk.

Primus motor for det hele var Bodil J. Om du spør henne så sier hun at dette var enkelt og at det meste ordnet seg selv, men vi vet bedre! 🌹 Bodil, du har gitt oss noen fantastiske dager med samhold, vennskap, landslag, og god mat! Vi er veldig fornøyde med at du har 1 fot i klubben vår, og vi håper på den andre foten også 😉

Takk til Nishant for at du stiller opp, også i helgen! Takk til Marina for at vi fikk komme og for en god treningsøkt! Vi sees igjen 🏆

47 visninger