Medaljekamp i 1. divisjon

Helgen 28. og 29 januar var det duket for siste runde i seriespillet for 1. divisjon. Kampene ble spillt på Haugerud.

Grunnet sykdom på Elitelaget mistet vi dessverre vår Emma, en av våre sterke jenter. Trist for 1.laget, gledelig for Elitelaget at vi har så sterke utøvere at de kan “steppe inn” for hverandre, nesten umerkelig! 💪🏻

1.laget hadde før sesongen som mål at flest mulig skulle få erfaring på senior nivå samt at vi ikke skulle rykke ned til 2.divisjon. Da helgen begynte så trengte vi et-par poeng for å være sikret 1.div også neste år. Men, med fravær fra flere av både Emma og Martin så kunne det målet se skummelt ut. På den annen side åpnet deres fravær for at flere spillere kunne få prøve seg.

Da helgen var over kunne vi se tilbake på flere prestasjoner som var nesten uvirkelige!

Kampen mot Frogner ble vunnet 8-0!

Kampen mot Vestre Aker ble vunnet 8-0!

Kampen mot Klemetsrud 1 ble det tap 2-6.

Dermed endte 1.laget vårt på 2. plass i serien og vi kan trygt si at utøverne har innfridd! Nå ser vi frem til sluttspillet, sammen med favoritten Haugerud samt Klemetsrud og OSI.

Fantastisk spill av hele gjengen, gjennom hele sesongen!