Frognerkyllingen 2022

Oppdatert: 30. mar. 2022

Lørdag 26.mars var to av våre yngste spillere i aksjon. Flere av de andre klubbene stiller med mange spillere i de yngre klassene, og både Tideman (HS U11B) og Patrick (HS U13A) sier de kunne gjerne tenke seg selskap fra flere av de yngste Mossespillerne i disse klassene.

Det var imidlertid mange påmeldte i begge klasser og guttene fikk spille både innledende runder og sluttspill. Her ble det både seiere og tap, og mye ny kunnskap om hvordan man løser ulike utfordringer i kampens hete.

Begge gutta endte på 2. plass i sine puljer🥈🥈. Tidemann kom til kvartfinalen og Patrick endte på 5. plass. Vi gratulerer med godt gjennomførte kamper.

i morgen er det en ny dag, og da skal flere mosse-spillere i action. Vi gleder oss 🏸

Siste innlegg

Se alle